پودر گوجه فرنگی

خواص شگفت انگیز پودر گوجه فرنگی

 

یک راه عالی برای حفظ گوجه فرنگی و بدون نیاز به انجماد آن، تهیه پودر گوجه فرنگی است. پودر گوجه فرنگی مکملی ایده‌آل برای هر غذایی است که نیاز به طعم گوجه فرنگی کلاسیک دارد.
پودر گوجه خشک دارای منبع غنی از ویتامین AوC که از سیستم ایمنی بدن محافظت می‌کند، وباعث سلامت  چشم و پوست هم می‌شود. همچنین مواد معدنی بسیار زیادی مانند پتاسیم، آهن و منیزیم دارد که حجم گسترده‌ای از فرآیندهای متابولیک در بدن را حمایت می‌کند.

 

خصوصیات پودر گوجه فرنگی

 

پودر گوجه فرنگی لبریز از فیبر خوراکی است که به دستگاه گوارش کمک می‌کند و باعث افزایش شادابی و تندرستی می‌شود.
آنتی اکسیدان‌های محافظ موجود در گوجه فرنگی مانند لیکوپن، از سلول‌ها در مقابل آسیب‌های ناشی از رادیکال آزاد دفاع می‌کنند. همچنین می‌توانند خطر بیماری‌های مزمن مانند سرطان، سکته مغزی و سکته قلبی را کاهش دهند.

با استفاده از پودر گوجه فرنگی می‌توانید طعم‌های لذت‌بخشی را در بسیاری از غذاهای مورد علاقه خود ایجاد کنید. پودر گوجه فرنگی با مواد غذایی بسیار زیادی از جمله سوپ، تخم مرغ، سس و حتی اسموتی خوشمزه خواهد شد. همچنین از آن می‌توان در سیب زمینی پخته شده ،پیتزا،اسپاگتی، پاستا،  چیپس و کراکر استفاده کرد.

 

استفاده از گوجه فرنگی خشک شده توانایی بدن در مقابله با پرتوهای ماورای بنفش خورشید را افزایش داده و مانند ضد آفتاب از پوست محافظت می کند. افرادی که دچار سوختگی های پوستی می شوند، می توانند با مصرف گوجه فرنگی خشک و یا پخته، توانایی بدن را در ترمیم این سوختگی ها افزایش دهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

09153092132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =