پودر سماق

خصوصیات منحصر به فرد سماق

سماق نوعی میوه خوشه ای است که بیشتر به عنوان ادویه و طعم دهنده در غذاها کاربرد دارد.

 

سماق خاصیت های زیادی برای دندان و دهان دارد،و از مهم ترین خاصیت های سماق برای دندان و دهان می توان به کاهش درد دندان و تقویت و استحکام لثه اشاره کرد. علاوه بر این مسواک زدن دندان ها با سماق باعث سفیدی دندان ها نیز می شود

 

  گوشه ای ازخاصیت هایی سماق                         

یکی از خاصیت های مهم سماق این است که می تواند به درمان کبد چرب کمک شایانی نماید، سماق دارای آنتی اکسیدان های قوی می باشد که می تواند باعث سم زدایی کبد شود و در نتیجه به درمان بیماری کبد چرب کمک می نماید.

. در مورد اینکه سماق می تواند باعث کاهش قند خون در مبتلایان به دیابت شود تحقیقاتی زیادی انجام نشده است، البته اخیرا نتایج مطالعه ای در یکی از مجلات معتبر دارویی نشان داده است که مصرف سماق منجر به کاهش قند خون در افراد مبتلا به دیابت می شود.

مصرف موضعی سماق خاصیت های فراوانی بر روی  پوست می گذارد که یکی از مهم ترین این خواص جوان سازی پوست می باشد. سماق به دلیل وجود مقادیر بالای ویتامین C

می تواند به جوانسازی پوست و رفع چین و چروک های روی پوست کمک شایانی نماید

 

. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سماق می تواند باعث افزایش اشتها شود و برای کسانی که با مشکل اشتها روبرو هستند بسیار موثر می باشد. علاوه بر این مصرف سماق برای درمان زحم معده و درد معده نیز مفید می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

 

09153092132

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یازده =