پودر فلفل پول بیبر

خواص فلفل پول بیبر

فلفل پول بیبر یا فلفل قرمز ترکیه ای یا فلفل حلب نوعی ادویه محبوب است که در سراسر دنیا شناخته و نام برده می شود. این فلفل علاوه بر مزه و طعم خوب خواص بسیارزیادی نیز دارد.
فلفل پول بیبر نوعی فلفل قرمز نیمه خشک می باشد که به عنوان ادویه ترکی یا حلب در دنیا شناخته شده است. از این ادویه می توان به جای فلفل قرمز یا به عنوان تزئین روی انواع غذا استفاده کرد. فلفل پول بیبر اصل ترکیه از نوع خاصی از فلفل به جز چیلی یا سایر انواع آن مانند فلفل دلمه ای به دست می آید.

 

خصوصیات پودرپول بیبر

 

این فلفل به فلفل دلمه ای شباهت کمی داشته و طعم و عطر ملایم و خوشایندی به همراه دارد. رنگ این ادویه به رنگ قرمز بوده و معمولا به صورت ساطوری خرد شده و خشک می گردد. همانطور که اشاره شد پول بیبر در شهر حلب شمال سوریه و نزدیک مرز ترکیه کشت می شود. که به عنوان چاشنی غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای به ویژه در ترکیه و سوریه استفاده می شود.

در درمان اسهال و درد معده نقش بسزایی ایفا می کند.همینطور در پیشگیری از بیماری های قلبی مفید است،در ضمینه کاهش قند خون و کاهش کلسترول بالا کمک شایانی می نماید.در رابطه با درمان عفونت ریه ،یبوست ،درد های روماتیسمی همچنین بهبود سرطان ها تاثیر مثبتی می گذارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید و فروش و صادرات و واردات این محصول و فرآورده های آن و اطلاع از قیمت های آن در نقاط مختلف کشور با ما تماس بگیرید.

 

09153092132

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =